سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احمد معمارزاده

حوزه/ معاون فرهنگی دانشجویی مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم راه‌اندازی واحد مشاوره را از دیگر اقدامات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا مشاوره‌هایی برای دانشجویان و خانواده انجام شده است و در طول سال تحصیلی نیز تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد معمارزاده معاون فرهنگی دانشجویی مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این دانشگاه در قم برگزار شد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در دوران کرونا آموزش‌ها مجازی بود و به دلیل عدم حضور دانشجویان در دانشگاه امکان اجرایی بسیاری از برنامه‌ها ممکن نبود.

وی ادامه داد: با حضوری شدن سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌های منظمی را در زمینه‌های فرهنگی و دانشجویی برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

معمارزاده بیان داشت: در همین راستا نمایندگانی را از بین دانشجویان با رأی خودشان انتخاب کرده‌ایم و جلسات مختلفی را با آن‌ها در راستای مسائل مختلف دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در دو سال اخیر به دلیل غیرحضوری بودن کلاس‌ها انجمن‌های علمی فعال نبودند؛ اما با حضوری شدن دوباره در دستور کار قرار گرفتند.

معاون فرهنگی دانشجویی مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم به حضور دانشجویان این دانشگاه در مسابقات ورزشی کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه توانستند در این مسابقات به مقام‌های خوبی برسند.

وی راه‌اندازی واحد مشاوره را از دیگر اقدامات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا مشاوره‌هایی برای دانشجویان و خانواده انجام شده است و در طول سال تحصیلی نیز تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha