پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
زاهددوست امام جمعه دلوار

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه میدان اصلی مانور دشمن در اغتشاشات رسانه بود گفت: رسانه های غرب نه ابزاری برای اطلاع رسانی واقعیت ها بلکه صرفا ابزاری در اختیار نظام سلطه برای پیاده سازی اغراض کثیف سیاسی آنها هستند.

حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر در خصوص ناآرامی های اخیر اظهار کرد: آنچه در اعتراف‌های از دستگیر شدگان مشخص شد این بود که این اقدامات یک مهندسی و طراحی از قبل تعیین شده توسط آمریکا و دشمنان انقلاب و ملت ایران بود.

وی افزود: با بررسی اسناد و مدارک جلسات چهار ماه قبل در یکی از موسسات آمریکا و بررسی گام به گام برای ایجاد ناامنی در ایران، دست آشکار سرویس های امنیتی آمریکا و گروهک های معاند همسو با آن را می بینیم، پس ریشه فتنه شیطان اکبر آمریکای جنایتکار است، اما از نقش پول های کثیف سعودی ها هم در حمایت از هرگونه فتنه و توطئه در ایران نمی توان به سادگی گذشت.

امام جمعه شهرستان دشتی بیان کرد: از طرف دیگر اقدامات مداخله جویانه و تحریک کننده برخی کشورهای اروپایی هم قابل اغماض نیست؛ اقداماتی مانند فراخوان اتباع خود از ایران، بازتاب اخبار جعلی و همراه با بزرگنمایی و تحریک افکار عمومی مردم ایران توسط رسانه ها و مسئولان سیاسی آنان، اعمال تحریم‌های جدید علیه مقامات کشور، تعلل عمدی در صیانت از وزارتخانه های ایران در اروپا و حتی حضور فیزیکی برخی از عوامل آنان در صحنه آشوب همه و همه جزئی از همراهی شیطنت آمیز اروپایی ها بر علیه ملت شریف و مسلمان ایران است.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه میدان اصلی مانور دشمن در اغتشاشات رسانه بود گفت: رسانه های غرب نه ابزاری برای اطلاع رسانی واقعیت ها بلکه صرفاً ابزاری در اختیار نظام سلطه برای پیاده سازی اغراض کثیف سیاسی آنها هستند.

وی با بیان اینکه زمینه سازی و خبرسازی های دروغ خوراک این دست از رسانه های غربی است، اظهار کرد: برابر آمار جالب ‌تحقیقاتی بی بی سی فارسی، اینترنشنال سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا در اغتشاشات روزهای گذشته ۱۷ هزار دروغ آشکار منتشر کردند.

امام جمعه شهرستان دشتی ابراز کرد: در این شرایط که میدان اصلی مانور دشمن رسانه است ما هم نباید دست روی دست بگذاریم، بلکه باید نسبت به پایان دادن به استعمار مجازی همت کنیم و توان و ظرفیت کشور را بکار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha