یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: ثبات مرزهای شمالغرب و ارس برای ما فوق العاده مهم است و جمهوری آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند، اما برخی اتفاقاتی که در آنجا رخ‌ می دهد، تهدید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع نخبگان آذربایجان شرقی با بیان این‌که رزمایش "ایران مقتدر" در منطقه شمالغرب کشور با همکاری برادران ارتشی و سپاهی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رزمایش یکی از تمرینات جدی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سالیانه رزمایش های متفاوتی برگزار می کنیم و اهمیت منطقه ارس به عنوان یکی از نقاط مرزی، اهمیت رزمایش را بیشتر می کند.

وی با تأکید بر این‌که ثبات مرزهای شمالغرب و ارس برای ما فوق العاده مهم است، اظهار کرد: جمهوری آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند، اما برخی اتفاقاتی که در آنجا رخ‌ می دهد، تهدید است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور نحس رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه قفقاز را تهدیدی برای کل مردم منطقه دانست و گفت: نباید ساده از کنار این موضوع رد شویم.

وی با اشاره به این‌که نباید مرزهای این منطقه جابجا شود، یادآور شد: بخش قابل توجهی از اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از این کریدور (راهگذر) می باشد و نمی توانیم نسبت به تهدیدها بی تفاوت باشیم.

سردار پورجمشیدیان، حضور بیگانگان در این منطقه را قابل قبول ندانست و ادامه داد: هر رزمایشی که برگزار می شود پیامی دارد و ما به دنبال صلح هستیم و اگر بی تفاوت باشیم ناامنی را به این منطقه خواهند آورد.

وی افزود: اگر اختلافی هم در منطقه باشد نباید با درگیری و جنگ حل شود و می توان با تعامل و گفت‌وگو مسائل را حل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha