جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس طی پیامی شهادت شهیدان جنگجو و عرفانی نیا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام طی پیامی شهادت شهید نورالدین جنگجو و احمدرضا(هادی) عرفانی نیا را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

مردم شریف و ولایت مدار شهر بیرم
خانواده های معزز و گرامی شهیدان جنگجو و عرفانی نیا
سلام علیکم

شهادت دو جوان ولایی و مجاهد فی سبیل الله و عروج الی الله آنان در راه اعتلای ایران اسلامی را به شما مردم عزیز بالاخص خانواده های آن به حق واصل شدگان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

دشمن زبون و شکست خورده و اذناب ابتر آنان در منطقه با ایجاد اغتشاشات ساختگی و انجام برخی ترورهای کور قصد برهم زدن نظم عمومی و رسیدن به اهداف پلید استکبار خونخوار و امپریالیسم جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که «و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین »، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خَس و خاشاک ها لرزه ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات من الذله اهل بیت عصمت و طهارت است نخواهد افتاد .

ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان هادی عرفانی نیا و نورالدین جنگجو و سایر شهدای این فتنه اخیر به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج ) رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی و عموم مردم استان فارس و شهر بیرم و خانواده این عزیزان ، علو درجات را برای آنان مسئلت و برای سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان خواستارم.

والـسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
لطف اله دژکام
نماینده مقام معظم رهبری
در استان فارس و امام جمعه شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha