یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نمایش میدانی «فصل شیدایی» در قم

حوزه/ رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: بی شک استقبال فوق العاده مردم قم از "فصل شیدایی" عامل دلگرمی هنرمندان متعهد و انقلابی است.

دکتر علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که هر کاری که با هنر عجین شود، ماندگار و اثرگذار خواهد بود، اظهار داشت: به لطف الهی تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر در طول ۱۳ شب به تماشای سینمایش "فصل شیدایی" نشسته اند که این استقبال فوق العاده حقیقتاً عامل دلگرمی هنرمندان متعهد و انقلابی از جمله هنرمندان فعال در این نمایش است.

وی افزود: پیشتر اعلام شده بود که این نمایش تا روز بیست و ششم مهرماه اجرا می شود اما باتوجه به استقبال و درخواست همشهریان و البته با تصمیم‌گیری شورای برنامه‌ریزی کنگره شهدا و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، اجرای آن تا بیست و نهم همین ماه تمدید شد.

وی همچنین گفت: " فصل شیدایی"، در واقع ترکیبی از فیلم، تئاتر و جلوه‌های صوتی و بصری است و هرگاه تماشاچی در محیط نمایش قرار می‌گیرد، از چهار جهت جلوه‌های صوتی تصویری او را احاطه کرده و بر او تأثیر لازم را می گذارد.

خوش‌گفتار مقدم افزود: در این نمایش علاوه بر بازسازی تاریخ انبیای الهی، به تاریخ برخی از ائمه اطهار (ع) و همچنین نقش لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب (ع) و سردار شهید مهدی زین‌الدین در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha