چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1048823
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تشییع

حوزه/پیکر مطهر شهید مدافع امنیت مهدی لطفی در دورود لرستان تشییع شد و عصر امروز در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت لرستانی،شهید مهدی لطفی، امروز با حضور گسترده و پرشور مردم ولایی و انقلابی لرستان از میدان امام حسین(ع) دورود به سمت میدان ۷ تیر تشییع شد و ساعت ۱۵ امروز در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مراسم تشییع این شهید والامقام در دورود با اشاره به اینکه در جریان اغتشاشات و آشوب های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب ماهیت پلید خود را نشان دادند، گفت: دشمنان این مرزوبوم بدانند ملت بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خواهند بود.

وی با بیان اینکه از خون شهیدان دفاع مقدس جوانان انقلابی روییده اند، خاطر نشان کرد: جوانانی همچون شهیدان عبداللهی، کرم پور و لطفی در راه عزت و امنیت این مرزوبوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در ایران اسلامی هستند، گفت: ملت مسلمان و بیدار انقلاب اسلامی با هم متحد و منسجم هستند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهانه هستند و اختلاف با نظام اسلامی بر سر چند تار مو نیست، اظهار کرد: دشمنان به دنبال بی بند و باری و تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند که باید در این زمینه مردم هوشیار و بابصیرت باشند.

وی در پایان بر اتحاد و انسجام ملت مومن و ولایی ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان بدانند ملت ایران اسلامی تا پای جان حافظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha