یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
موزه آستان مقدس قم

حوزه/ به مناسب آغاز ایام معصومیه تماشای آثار فرهنگی و تاریخی موجود در موزه فاطمی در سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم برای بانوان و فرزندانشان رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خدمات بازدید موزه فاطمی پنجشنبه ۲۸ مهرماه مصادف با سالروز ورود پربرکت کریمه اهل بیت سلام الله علیها به دیار قم برای بانوان و خانواده‌ها رایگان و برای آقایان با تخفیف ۸۰ درصدی ارائه می شود.

همچنین در راستای تکریم بانوان، بازدید موزه فاطمی در ایام معصومیه از ۲۹مهرماه تا ۱۴ آبانماه ۱۴۰۱ برای بانوان و خانواده‌ها، نیم بهاء خواهد بود.

گفتنی است: موزه فاطمی در ایام معصومیه امسال۱۰ ویژه برنامه برای بازدیدکنندگان و مخاطبان خواهد داشت و ساعات بازدید از این موزه در روزهای هفته از ساعت ۸ تا ۱۶ و جمعه ها نیز از ساعت ۹ تا ۱۶ خواهد بود.

علاقه مندان به میراث فرهنگی و تاریخی موزه فاطمی در طول سال نیز می توانند با تهیه بلیط موزه فاطمی به صورت مجازی از درگاه قم تیکت به نشانی http://qomticket.com/۲۶ از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

همچنین برای هماهنگی بازدید گروهی از موزه فاطمی به صورت نیم بها نیز علاقه مندان می توانند با شماره تلفن ۰۲۵-۳۷۱۷۵۲۴۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha