شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام‌جمعه دیّر با تاکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در جامعه گفت: مسئولان مشکلات و کمبودهای سالن‌های ورزشی و ورزشکاران را برطرف کنند تا نسل جوان و دختران و پسران ما در فضایی بهتر ورزش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز در جمع ورزشکاران رزمی کار شهرستان دیر، با تبریک هفته تربیت بدنی، گفت: این هفته فرصت خوبی است تا مردم و مسئولین به مسئله ورزش هم در بعد همگانی و هم قهرمانی توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه دیّر افزود: مسئله ورزش همان طوری که بارها مقام معظم رهبری فرمودند چه در بعد قهرمانی چه همگانی برای جامعه لازم است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، ادامه داد: حضور ورزشکاران با حفظ ارزش‌های اسلامی و حجاب بر سکوی قهرمانی و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی در میادین بین المللی مایه مباهات و سربلندی همگان است.

امام جمعه دیر با تأکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در جامعه، عنوان کرد: مسئولان مشکلات و کمبودهای سالن‌های ورزشی و ورزشکاران را برطرف کنند تا نسل جوان و دختران و پسران ما در فضایی بهتر ورزش کنند.

وی افزود: ورزش همگانی هم برای سلامتی ما و پیشگیری از بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه واجب و لازم است و همه به ورزش قهرمانی و همگانی بها دهیم و همه رشته‌های ورزشی مورد توجه مسئولین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha