شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: حمایت از نخبگان سرمایه‌گذاری است و انتظار است این رویکرد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: نخبگان برای ادامه تحصیل و ارتقای دانش خود به خارج از کشور بروند ایرادی ندارد، اما انتظار است به کشور خود پایبند باشند و پس از تکمیل تحصیلات به وطن بازگردند و به کشور خدمت کنند.

وی تصریح کرد: حمایت از نخبگان سرمایه‌گذاری است و انتظار است این رویکرد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان، افزود: نخبگان ثروت، ابزار پیشرفت و مایه افتخار و اقتدار و مانع سلطه استکبار بر کشور هستند و باید از ظرفیت این قشر بیش از پیش استفاده و حمایت شوند.

امام جمعه سمنان با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس وحدت، بیان کرد: منظور از وحدت، وحدت جغرافیایی، نژادی، اعتقادی نیست، بلکه منظور وحدت و همدلی در منافع مشترک امت اسلامی است.

وی بیان کرد: ادعای حقوق بشر در کشورهای غربی دروغی بیش نیست و مهر تأیید بر این ادعای دروغین زندان گوانتانامو و بمباران اتمی هیروشیما و کشته شدن هزاران انسان بی‌گناه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: برخی کشورها مانند چین و هند ابرقدرت شدند و این موضوع نشان می دهد نظام تک قطبی رو به افول است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به هفته تربیت بدنی و نقش ورزش در سلامت، افزود: ورزش و تحرک همواره مورد توجه جامعه باشد.

امام جمعه سمنان بیان کرد: قطار سمنان، دامغان و شاهرود به مشهد مقدس و برعکس در استان سمنان راه‌اندازی شد و زائران می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha