دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی از اهداف مهم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه اغتشاشات و آشوب‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی را متحد و منسجم‌تر کرده است، اظهار داشت: فروکش کردن اغتشاشات اخیر، پیروزی بزرگ نظام شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تفرقه و اختلاف افکنی بین مردم شیعه و سنی هستند، خاطر نشان کرد: به لطف الهی و اتحاد مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی، بار دیگر نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمن نقشه خود را با هدف اختلاف بین شیعه و سنی از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرد، گفت: دشمن نتوانست اتحاد ملت مسلمان ایران را بر هم بزند و برگزاری اجلاس بزرگ علمای شیعه و سنی همزمان به هفته وحدت در تهران، پیروزی بزرگ ایران اسلامی در مقابل توطئه دشمنان بود.

حجت الاسلام حسینی در هم کوبیدن مقر ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران را پیروزی بزرگ در برابر دشمن عنوان کرد و افزود: رزمایش سپاه پاسداران در سواحل رود ارس، نمایش اقتدار و توانمندی سپاه و مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در تشییع شهدای امنیت این مرز و بوم با شکوه شرکت کردند، یادآور شد: مردم نشان دادند که قدردان زحمات و فداکاری‌های نیروهای خدوم انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه رئیس جمهور فرانسه که از اغتشاشات داخل ایران دفاع می‌کرد و اکنون خود دچار آشوب‌های داخلی شده است، گفت: هم اکنون در ۱۳۸ شهر این کشور اغتشاش به راه افتاده است.

حجت الاسلام حسینی خواستار حل مشکلات کارگران کارخانجات نساجی بروجرد و اکسیر شهرستان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha