شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نشست جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز با سخنرانی حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان برگزار شد.

این چهارمین نشست جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان است که در ابتدای جلسه برخی از وعاظ به بیان تجربه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در ادامه نیز حجت الاسلام مهرانیان، دبیر جامعه وعاظ نکاتی درخصوص طرح‌ها و چارت پیشنهادی تدوین شده توسط هسته مرکزی و دبیرخانه بیان کرد.

تشکیل مجموعه تحت عنوان مهمدالخطبا، برگزاری دوره‌های تخصصی سطح سه با موضوع تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه سخنرانان و صاحب منبرها، از مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادهای در این نشست بود.

همچنین در بخش دیگر این نشست، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در خصوص اغتشاشات اخیر و مجموعه اقدامات سپاه، بسیج و تشریح میدانی وضعیت استان نکاتی را مطرح کرد.

در پایان نشست هم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز به بیان نکات اخلاقی و مطالب روز جامعه پرداخت و بر ایجاد روابط دوستانه بین جامعه وعاظ با مردم همراه با خویشتنداری و مدارا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دیکتاتوری مطلق رسانه‌ای حاکم بر غرب است، اظهار داشت: در همین کشورها توهین به مقدسات دین مبین اسلام آزاد است.

امام جمعه اهواز به مقایسه آزادی در ایران اسلامی و کشورهای غربی پرداخت و گفت: وقتی به هولوکاست اهانت می‌شود، فرد اهانت کننده مجازات می‌شود، اما کسی در ایران اسلامی برای رضا شاه کتاب می‌نویسد، اما کسی به او چیزی نمی‌گوید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خصوص شبهه‌ای مبنی بر اینکه نظام به رأی گذاشته شود، ادامه داد: در کجای دنیا اینکه نظام چه چیزی باشد را به رأی می‌گذارند؟

بنا به گفته دبیر جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها، ایجاد انسجام و وحدت بین مجموعه صاحبان منبر در سطح اهواز و به صورت کلان در خوزستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha