دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه باید به حکم الهی برای لیدرهای اغتشاشات، اشد مجازات و مجازات عبرت آمیز در نظر گرفته شود، گفت: هیچ تردیدی نیست که لیدرهای اغتشاش از خارج تغذیه و هدایت می‌شوند و پول می‌گیرند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بادرود درمصلای این شهر، دیدار مقام معظم رهبری با صدها نفر از نخبگان جوان و دانشگاهی را در چهار دهه اخیر موجب آبروی ایران دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، همه مسئولان و مؤثرین در فضای کشور باید نخبگان علمی را جزء مهمترین ثروت‌های کشور بدانند و از آنها حمایت کنند و در مقابل نخبگان نیز ظرفیت‌های فردی خود را به سرمایه پیشرفت کشور تبدیل کنند.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه رهبری فرمودند نخبه باید در کنار مردم باشد، افزود: مهاجرت کردن و درس خواندن در دانشگاه‌های برتر اشکالی ندارد، اما باید بعد از پایان تحصیلات به کشور برگردند و توانایی‌های خود را برای پیشرفت کشور به کار گیرند.

حجت الاسلام قاسمی با تبریک هفته تربیت بدنی، یادآور شد: این هفته فرصت خوبی است تا مردم و مسئولین به مسئله ورزش هم در بعد همگانی و هم قهرمانی توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه بادرود، با تأکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در جامعه، عنوان کرد: مسئولان مشکلات و کمبودهای سالن‌های ورزشی و ورزشکاران را برطرف کنند تا نسل جوان و دختران و پسران ما در فضایی بهتر ورزش کنند.

وی تصریح کرد: ورزش همگانی برای سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه واجب و لازم است و لذا لازم است تا همه به ورزش قهرمانی و همگانی بها دهند.

حجت الاسلام قاسمی ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر، یادآور شد: اغتشاشات اخیر اقدامی برنامه‌ریزی شده بود، چرا که همه مخالفان انقلاب اسلامی در یک فضای زمانی مشترک، آتش بیار معرکه شده‌ و یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند.

امام جمعه بادرود با تأکید بر اینکه اعتراض‌ها نباید زمینه‌ساز اغتشاش و هرج و مرج شود، یادآورشد: معترضان به مسائل مختلف باید با بصیرت عمل کنند، تا اعتراض آنها، زمینه اغتشاش را فراهم نکند، چرا که اگر اعتراضی زمینه اغتشاش، تضعیف نظام و هرج و مرج را فراهم کند، حتی اگر بحق هم باشد، قابل قبول نیست.

حجت الاسلام قاسمی، با تاکید بر اینکه پذیرفتن حکومت دینی باید در مسائل سیاسی مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: افرادی وجود دارند که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، وجود دین در حاکمیت جامعه را پذیرفتند، اما امروز پشیمان هستند و حاکمیت اسلام و حکومت دینی را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه پذیرش ولایت و رهبریت یک فقیه و مجتهد در جامعه اسلامی از بدیهیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر مردمی، نظام دینی را برای جامعه خود انتخاب کردند، نیاز است تا رهبریت دینی نیز وجود داشته باشد.

حجت الاسلام قاسمی، تصریح کرد: اسلامی بودن یک نظام به منزله وجود نداشتن اختلاس، فساد و ظلم در آن نیست، بلکه آنچه منشأ اسلامی بودن نظام است، آن است که مردم نظام طاغوت را از بین بردند.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان یک فقیه را به عنوان رهبر انتخاب کردند و قانون‌های مخالف اسلام را از بین بردند، یادآور شد: امروز کسی را بهتر از مقام معظم رهبری برای رهبری نظام اسلامی در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم.

امام جمعه بادرود، یاد آورشد: براندازانی که می‌خواستند نظام نبوی را براندازند و امروز هم می‌خواهند تا نظام ولایی را براندازند، مطمئن باشند که نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام قاسمی، حجاب را حکم قطعی دین دانست و افزود: به فضل خدا نظام اسلامی ایران از این حکم قطعی عقب نشینی نخواهد کرد و به یاری خدا تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در این راه ایستاده‌ایم.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه باید به حکم الهی برای لیدرهای اغتشاشات، اشد مجازات و مجازات عبرت آمیز در نظر گرفته شود، اظهار داشت: هیچ تردیدی نیست که لیدرهای اغتشاش از خارج تغذیه و هدایت می‌شوند و پول می‌گیرند.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه همراهی نکردن مردم، دشمن را در اغتشاشات ناکام گذاشت، گفت: شیاطین بار دیگر با تمام توان و احزاب خود به میدان آمدند تا جمهوری عزیز اسلامی را به اصطلاح از سر راه بردارند، البته همین تلاش زورگویان استکبار عالم، به تنهایی نشانگر انفعال دشمن و قدرت و اهمیت نظام اسلامی است و تمامی تحولات منطقه‌ای و جهانی، به روشنی گویای قرار گرفتن ایران اسلامی در آستانه یک جهش و پیروزی خیره‌کننده است که دشمن را مبهوت خواهد کرد.

امام جمعه بادرود، ضمن قدردانی از حضور مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مسئولین استانی، یادآور شد: حضور مهندس ضرغامی در منطقه انصافا همراه با محبت و عنایت ویژه نسبت به امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) همراه بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    واقعا هم همینطور باید باشه. اشد مجازات و محکومیت سخت برای کسانی که اینهمه نوجوان دختر و پسر را فریب دادند و به انحراف و تباهی انداختند.حوزه علمیه و طلاب برای بازسازی روحی روانی و تغییر نگرش فکری و احیای بعضی نوجوانان فریب خورده در کانونهای اصلاح و تربیت در کنار خانواده های ایشان باشند و از اونها انسانهای مفید رو بسازند.