سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب آذربایجان غربی گفت: تحرکات دشمنان اسلام، خصوصا اسرائیل و آمریکا در منطقه قفقاز قطعا با شکست مواجه خواهد شد و هرگونه تعرضی از جانب دشمن که متوجه خاک و مرز جمهوری اسلامی ایران باشد جواب دندان شکنی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی، امروز در مراسم "عهدی با شهدا" که در مدرسه علمیه زینب کبری(س) ارومیه برگزار شد، به نکاتی از وصیت نامه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: اطاعت از رهبری و تبعیت از ولایت، کلیدواژه و وجه مشترک همه وصیت نامه شهداست و عزت و آبروی امروز جمهوری اسلامی، مدیون شهدایی است که با اطاعت از ولی امر خود دشمن را نا امید کردند.

وی با تأکید بر اینکه زندگی شهدا بهترین الگو برای طلاب در اطاعت از ولایت است، گفت: اطاعت از رهبری و تعییت از ولایت عامل اصلی زندگی عزتمندانه است و لذا لازم است طلاب ضمن عمل به این وصیت نامه شهدا، آن را برای مردم نیز تبیین کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پایداری و استقامت در مسیر دین و حق، یکی دیگر از سفارشات شهدا در وصیت نامه‌های خود است، که در طول تاریخ نیز هر ملتی در برابر دشمن مقاومت کرده، سربلند شده و عزت خود را به دست آورده است، بنابراین برون رفت از مشکلات پیش رو در گرو استقامت و اطاعت از رهبری است.

وی رسالت اصلی طلاب در عصر حاضر را تربیت نیروی انقلابی، حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی، ایفای نقش انقلابی، روشنگری و تبیین اهداف انقلاب و نقشه‌های دشمن عنوان کرد و یادآور شد: در اغتشاشات اخیر هدف دشمن براندازی نظام اسلامی و مهار بخشی از قدرت انقلاب اسلامی بود و این نشانگر اعتراف و اذعان دشمن به قدرت ملت و حکومت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: تحرکات دشمنان اسلام، خصوصا اسرائیل و آمریکا در منطقه قفقاز قطعا با شکست مواجه خواهد شد و هرگونه تعرضی از جانب دشمن که متوجه خاک و مرز جمهوری اسلامی ایران باشد جواب دندان شکنی را به دنبال دارد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha