پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه جزیره خارگ

حوزه/امام‌جمعه جزیره خارگ با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر دانش‌آموزان و مدارس مورد طمع دشمنان قرار گرفتند، گفت: می‌طلبد که روشنگری‌هایی از پشت‌پرده اغتشاشات اخیر در تمامی مدارس جزیره انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام موسی کمالی، عصر امروز در نشست هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان در جزیره خارگ گفت: ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و فساد رژیم ستمشاهی و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۵۷ است.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: مراسم ۱۳ آبان امسال از اهمیت مضاعفی در این جزیره راهبردی برخوردار است، چون دشمن همیشه نگاهش به این جزیره مهم و راهبردی بوده است، امیدوارم امسال برنامه باشکوه‌تری نسبت به سالیان گذشته در جزیره خارگ برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر دانش‌آموزان و مدارس مورد طمع دشمنان قرار گرفتند، افزود: می‌طلبد که روشنگری‌هایی از پشت‌پرده اغتشاشات اخیر در تمامی مدارس جزیره انجام شود.

دعوت از مردم

سرهنگ سیروس حیاتی، فرمانده سپاه ثارالله خارگ هم در این نشست گفت: مجموعه ناحیه مقاومت سپاه ثارالله خارگ امسال نیز همچون سالیان گذشته برای همکاری در برگزاری مراسم ۱۳ آبان در جزیره مقاوم خارگ آمادگی کامل داریم.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی با توجه به اتفاقات اخیر در مدارس جزیره خارگ ضروری است. می‌طلبد که روشنگری‌هایی از پشت‌پرده اغتشاشات اخیر انجام شود، همچنین ما آمادگی لازم جهت این گونه نشست‌ها را داریم.

 حیاتی بیان کرد: از تمامی اقشار مستقر در جزیره خارگ دعوت می‌شود تا در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال حضور پرشوری داشته باشند، بسیج دانش‌آموزی در این روز باید نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha