دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه / نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزاتی گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تا کنون بر عقاید خود پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سرهنگ مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان، به همراه جمعی از پاسداران این ناحیه امروز با حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مسجد ابوطالب حوزه علمیه الغدیر اهواز دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پاسداران، اظهار داشت: هدف اصلی از اغتشاشات اخیر، مقابله با ایران مقتدر است و لذا آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌ها دست به طراحی چنین دسیسه‌هایی می‌زنند.

وی افزود: اینکه در خوزستان و مخصوصا در مناطق عرب نشین آن خبری از اغتشاشات نبود، دو دلیل واضح دارد، دلیل اول اینکه نسبت بالای دینداری و تعصب نسبت به دین، خانواده و حجاب این مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دلیل دوم آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آن‌هاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تأکید کرد: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان، به مبارزاتی گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تا کنون بر عقاید خود پایبند هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha