سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ امام جمعه شهرستان تالش گفت: در چند روز گذشته حدود ۱۰۷ هزار نفر در کل فرانسه در اعتراض به گرانی و تورم سرسام‌آور تجمع اعتراضی برگزار کردند که با شدیدترین ضربات پلیس روبرو می‌شوند، اما هیچ صدایی از رسانه‌های معاند، سلطنت طلب‌ها و حامیان به اصطلاح حقوق زن بلند نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه تالش، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در چهارم آبان ۱۳۴۳ شمسی در قم فرمودند: «عزت ما پایکوب شد، عظمت ایران از بین رفت، ملت ایران را از سگ‌های آمریکا پست‌تر کردند، چنانچه کسی سگ آمریکایی را زیر بگیرد از او مؤاخذه می‌کنند اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را زیر بگیرد مؤاخذه می‌کنند، که این فریادها طلیعه «رسواگری استراتژی خبیث غرب» و ندای حق طلبی ملت بزرگ ایران شد.»

وی افزود: ذات غرب جز این نیست، استبداد، خود برتر بینی، خودخواهی و استثمار، که از درون در حال پوسیدن است و با کمال وقاحت بر این ذات خودشان اذعان می‌کنند.

حجت الاسلام نورزاد ادامه داد: جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اخیراً گفته است که، اروپا باغ است و مابقی جاهای دنیا جنگل است، جنگل هم می‌تواند به باغ حمله کند و ما باید مراقب باشیم، اما وقتی آبرویشان می‌رود که فقط در چند روز گذشته حدود ۱۰۷ هزار نفر در کل فرانسه و ۱۳ هزار نفر فقط در پاریس در اعتراض به گرانی و تورم سرسام‌آور تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند و با شدیدترین ضربات پلیس روبرو می‌شوند، اما هیچ صدایی از احدی همچون رسانه‌های معاند، سلطنت طلب‌ها و حامیان به اصطلاح حقوق زن بلند نمی‌شود و خط تحلیلی و کلیپ‌سازی و هشتگ‌سازی راه نمی‌افتد.

خطیب جمعه تالش تصریح کرد: دنیای غرب در اوائل قرن بیستم، با حمایت صنعت هالیوود و سلبریتی‌های خود و طی طراحی شخصی به نام «آلفرد کینزی»، آزادی جنسی را مشروعیت بخشیدند و عریانی، روسپیگری و برهنگی را در قالب انقلاب جنسی، جنبش نِیچریست، یا انواع جنبش‌های فمنیستی و همجنس‌گرایی، مساوی، آزادی تفسیر کرد که عواقب ویرانگری را در پی داشت.

وی ادامه داد: اکنون در غرب، برهنگی را نه تنها مساوی آزادی نمی‌دانند بلکه اتفاقاً نقطه مقابل آزادی احتساب می‌کنند، تن فروشی و رواج تجارت پورن، در جوامع غربی چیزی جز افسردگی، خودکشی، ابتذال و بی‌هویتی برای جامعه زنان را در پی نداشته است.

حجت الاسلام نورزاد با اشاره به آمار «سازمان نقشه جهانی خانواده»، یادآور شد: طبق آمار این سازمان، ۴۴۳ هزار کودک نامشروع و بی‌سرپرست در آمریکا وجود دارند، و اداره آمار اتحادیه اروپا در آمار موالید نامشروع در سال ۲۰۱۸ میلادی، بالاترین آمار را از آن فرانسه می‌داند.

امام جمعه تالش تصریح کرد: برکسی پوشیده نیست که خانواده ایران بی‌نظیر است و شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، طبق آموزه‌های حضرت امام(ره) کشور ما خادم می‌خواهد و نه رئیس.

وی ادامه داد: دولت در صف اول حمایت عملی از منویات رهبر معظم انقلاب را قرار دارد و باید با تمام وجود بکوشد تا زمینه‌های نارضایتی را حل کند و حواسش به کوچک شدن سفره معیشتی مردم نیز باشد.

وی افزود: کنترل تورم، قوت دادن به توان خرید مردم، تمرکز جدی روی اقلام پرمصرف خوراکی، حل اشتغال و جلب وثوق مردمی از رسالت‌های خطیر دولت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha