یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه یزدانشهر

حوزه/ همیشه مد نظرمان باشد که حضرت ولی عصر(ع) ناظر بر اعمال ما هستند، بنابراین وظیفه سربازی را درست انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، صبح امروز در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه یزدانشهر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: از ظرفیت خانم های طلبه در مراکز گوناگون فرهنگی استفاده شود، این خانم های طلبه وقتی درس طلبگی می خوانند و ما این همه فاضل زن داریم، حضور اینها در بین خانواده‌ها، در اجتماعات زنان خیلی مغتنم است.

وی ادامه داد: طلاب علوم دینی باید اخلاص، توکل و تقوا را سرلوحه کارشان قرار دهند. اگر به وظیفه ای که انجام می دهیم با دید و عنوان شغلی نگاه کنیم چیزی به دست نمی آوریم.

امام جمعه یزدانشهر خطاب به طلاب گفت: باید همت بلند داشته باشند و از خداوند اراده و همت قوی طلب کنید، باید در کارها نظم داشته باشیم. نظم در حوزه علمیه اثر گذار بر نظم طلبه است. در سفارشات حضرت علی(ع) بعد از تقوا نظم بسیار اهمیت دارد. اغلب داشته های ما بر اساس نظم و دقت است .

وی گفت: باید حافظه و تمرکز حافظه داشته باشیم تا درست انجام وظیفه و خدمت کنیم؛ برای تقویت حافظه دو راه حل یکی حفظ قرآن و دوم مداومت بر ذکر های طولانی در سجده آخر نماز داشته باشیم.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: غیر از اینکه در حوزه وظیفه خدمت به طلاب را داریم در خانواده هم به عنوان مادر یا همسر باید دقت داشته باشیم که کوتاهی نکنیم، همیشه مد نظرمان باشد که حضرت ولی عصر(ع) ناظر بر اعمال ما هستند، بنابراین وظیفه سربازی را درست انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha