دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان

در مراسمی حجت الاسلام محسن مظاهری به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در مراسمی با حضور آیت الله طباطبایی نژاد با تقدیر از زحمات هفت ساله حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری به عنوان دبیر جدید ستاد معرفی شد.

حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴ آیت الله طباطبایی نژاد بابت مسئولیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تا امروز به من اعتماد کردند که فرصتی مغتنم برای دفاع از حریم ارزش‌های الهی بود.

وی با اشاره به تحقیق و تألیف کتابی که مایکل کوک کارشناس غربی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در بین مذاهب اسلامی و فرق و ادیان داشته است، تصریح کرد: این کارشناس غربی در کتاب دو جلدی خود اذعان می‌کند که بهترین و غنی‌ترین نوع نگاه به امر به معروف و نهی از منکر را مذهب شیعه در اسلام دارد.

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: تصور من این است، علت اینکه مذهب شیعه بهترین نوع نگاه را به امر به معروف دارد، نگرش عقلانی شیعه و این مذهب حقه به مسائل و احکام است و این باعث پویایی این فریضه دینی است.

وی با اشاره به فرمایشی از امام راحل (ره) در فرمان تشکیل اداره امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تعابیر رهبر معظم انقلاب در توصیف رسالت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر مبنی بر اینکه امر به بزرگترین معروف‌ها، ایجاد و حفظ نظام اسلامی است، گفت: بر این اساس ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ناظر بر عملکرد ارگان‌های حاکمیت عمل می‌کردیم که طبیعتاً دلخوری و گلایه‌مندی عده‌ای را به همراه داشته است.

حجت الاسلام عبدالهی نژاد خاطرنشان کرد: اگر ما بر مدار عقلانیت مبتنی بر قانون حرکت کنیم، بسیاری از آسیب‌هایی چون تجسس در بعضی از امور و از بین بردن آبروی مؤمن که ناشی از امر به معروف و نهی از منکر است، از بین می‌رود و موفقیت را به همراه دارد و مانع از هیجاناتی می‌شود که چه بسا ممکن است جامعه را دچار اختلال کند.

وی افزود: تقویت حمایت از موضوع امر به معروف و نهی از منکر از سوی ستاد مرکزی نسبت به ستادهای استانی، درخواست ما برای تداوم مسیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ش۰میم IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 0
    چقدر مسخره و غرض آمیز که به جای اینکه عکس دبیر جدید را بگذارید که داره حکم میگیره،عکس دبیر قبلی را گذاشتید که داره از آقا حکم تودیع را میگیره😏😏
  • عبدالله IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    الحمدلله
  • احسان IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    گفتم گره نَگْشوده‌ام، زان طُرِّه تا من بوده‌ام گفتا مَنَش فرموده‌ام، تا با تو طَرّاری کند پشمینه پوشِ تندخو، از عشق نشنیده‌است بو از مَستیَش رمزی بگو، تا تَرکِ هشیاری کند