پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: رهبر انقلاب جهاد تبیین را واجب فوری می‌دانند و برای ورود به این عرصه، شناخت منظومه فکری امامین انقلاب لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در جلسه تبیینی که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چند سال است بر مسئله جهاد تبیین تأکید دارند و بیش از ۴۰ کلیدواژه در این مورد از معظم له بیان شده است. جهاد تبیین بیشتر در مورد معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب آن را واجب فوری می دانند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را فرصتی برای شکوفا شدن معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم ترین وظیفه انقلابیون مطالبه گری و مقابله با جریان های فساد است؛ متاسفانه عده ای به خاطر ترس از رویارویی و جوابگو بودن به مردم، باعث ایجاد اغتشاشات شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای تبیین روشمند باید مسائل را احصاء کرده و بشناسیم، مواردی همچون مسائل زنان، جوانان، مباحث سیاسی، اقتصادی، اعتقادی و ... در جامعه نیاز به تبیین دارند که باید به صورت اولویت بندی شده بیان شوند.

وی افزود: شناخت مسائل و اولویت بندی آن و همچنین یادگیری روش های اقناع همراه با لطف و عطوفت از لوازم ورود به جهاد تبیین است. لازم است طلاب با تفکرات امامین انقلاب که جزء کارهای اصلی است، آشنا شوند. امام(ره) روح بسیار بلندی داشتند و شبیه ترین غیر معصوم به معصوم بودند و طلاب باید صحیفه امام را مورد مطالعه قرار دهند.

حجت الاسلام امامی تأکید کرد: رهبر انقلاب، فرمایشات امام راحل را انقلاب و مبانی آن عنوان کرده اند و لذا برای ورود به جهاد تبیین لازم است منظومه فکری امامین انقلاب را بشناسیم و بر اساس آن به تبیین مسائل بپردازیم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha