شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم قم از این اثر فاخر قرآنی و تاریخی، از عوامل نمایش «فصل شیدایی» تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید جواد شهرستانی در مراسم تقدیر از عوامل اثر فاخر قرآنی و تاریخی نمایش «فصل شیدایی» اظهار کرد: همه ما در مقابل امامان و معصومین (ع) دِینی داریم که باید آن را ادا کنیم و آن معرفی دین اسلام و مذهب شیعه به جهانیان است.

وی ادامه داد: بزرگان که مراجع دینی‌ ما محسوب می‌شوند خط فکری و راهشان راه امامان (ع) است، و مردم وظیفه دارند که با هر ظرفیتی که در اختیارشان است راه آن‌ها را ادامه دهند.

نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی تصریح کرد: برای معرفی دین به جهانیان زبان هنر یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توان از آن استفاده کرد، در این زبان گاهی با فیلم، شعر و یا نمایش باید انجام وظیفه کرد و در برهه‌های زمانی مختلف از آن‌ها متناسب با جامعه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: به عوامل نمایش «فصل شیدایی» به دلیل ساخت این اثر قرآنی و تاریخی خدا قوت و تبریک می‌گویم؛ تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده و سازمان هنری رسانه‌ای اوج به عنوان متولی این اثر به درستی وظیفه‌شان را از طریق ساخت و اجرای این نمایش انجام دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی بیان کرد: نمایش «فصل شیدایی» در قم توانسته پیام اسلام و جهان شیعه را درک کند و به زیبایی این مفهوم را به افراد انتقال دهد، خداوند پاداش این خدمت شما به مردم و ائمه اطهار(ع) را خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha