شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصاحبه با حجت السلام والمسلمین عبدالرسول هاجری

حوزه/ طرح هزار خنجر، در جایی طراحی و اجرا می‌شود که دشمنان از رویارویی تنها و مستقیم با حریف عاجز و ناتوان و هراسناک هستند و برای پایین آوردن هزینه و احتمال شکست، به شکل متحد و همزمان به چند جبهه حمله می‌کنند!! مثل حمله همزمان جمع کفتاران و شغالان به بیشه شیر!! در حقیقت حمله هزار خنجر، اعتراف ضمنی و ناشیانه دشمنان به زبونی، عجز و ترس خود از قدرت حریف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، دبیر انجمن های علمی حوزه های علمیه در یادداشتی به وقایع اخیر واکنش نشان داد:

هنوز یک سال از زمانی که «نفتالی بنت» از استراتژی رژیم صهیونیستی برای طرح «هزار خنجر» و ضربه به جمهوری اسلامی ایران سخن گفت، نگذشته است.
در همین راستا، این روزها اسرائیل، آمریکا، اروپا، کشورهای مرتجع عرب و همه جریان‌های ایرانی ضدانقلاب و تجزیه طلب در برنامه‌ای کاملاً هماهنگ و با هزینه‌های هنگفت و بسیج امکانات، به عملیات و هجومی «همزمان» و «چندجانبه» در مرکز و مرزهای کشور، مناطق قومی و خارج کشور اقدام نموده و هر روز برگ های جدیدی از این دفتر رونمایی کردند!

در این باره توجه به چند نکته ضروری است:



۱. طرح هزار خنجر، در جایی طراحی و اجرا می‌شود که دشمنان از رویارویی تنها و مستقیم با حریف عاجز و ناتوان و هراسناک هستند و برای پایین آوردن هزینه و احتمال شکست، به شکل متحد و همزمان به چند جبهه حمله می‌کنند!! مثل حمله همزمان جمع کفتاران و شغالان به بیشه شیر!! در حقیقت حمله هزار خنجر، اعتراف ضمنی و ناشیانه دشمنان به زبونی، عجز و ترس خود از قدرت حریف است.
خدایا، تو را شکر که دشمنان ملت مؤمن، شریف، نجیب و صبور و مقاوم ایران عزیز را از «احمقان» قرار دادی.


۲. با یک غرش شیر جمع شغالان پراکنده و متواری می‌شوند همچنان که با ضربه «هزاران» هزار خنجر به صخره‌های بلند و سترگ خنجرها، شکسته و متلاشی می‌شوند.


شما، همه که با وجود پیشرفته‌ترین آلات و ادوات جنگی و لشکر چند ده هزار نفری وحشی داعش و میلیاردها دلار سرمایه گذاری، از چند هزار بسیجی رشید و شجاع در کشوری غریب، فقط با یک حکم «جهاد» شکست خوردید، چگونه به موج سواری بر اعتراض چند ده هزار جوان و شهروند معترض و چند لیدر منافق، در بیشه شیران امید بسته‌اید!!؟

هنوز رهبری و امیر قافله به هیچ حکم و فرمانی، لب نگشوده اند فقط با تدبیر و صبوری و مدارای چند هزار طلایه‌دار جان برکف غائله، جمع و مهار شده است؛ اگر او اما لب باز کند که دیگر نه از تاک، نشان ماند و نه از تاک نشان.

۳. در برابر هجوم همزمان هزار خنجر، هزار دست پرتوان نیاز است تا نوک تیزی، کمانه کند و تهدید، به فرصت تبدیل شود! چه باک از صدها خنجر و معبر دشمن آنگاه که بر سر راه او یک فرمانده بصیر و کارآزموده و نیروهای زبده با اختیارات تام، قرار گیرند!!؟ هر جبهه را باید در اسرع وقت به اهل و متخصص آن واگذار کرد

۴. فرزندان معنوی امام و اسلام و انقلاب، حافظان و مدافعان حرم ایران عزیز، در برابر حمله وحشیانه لیدرهای منافق و همراهی جوانان خام و معترض، همچنان با «تدبیر» و «مدارا» مراقبت کنند لگام صبر و شکیب از کف تدبیرشان ربوده نشود.

دشمن، با حملات خشن و ایذایی «همزمان» به «معترضان» و «حافظان امنیت»، تقابل و خشونت و خونریزی میان فرزندان ایران زمین را نشانه رفته است.

۵. نصر خدا و حضور ملائکه و امدادهای غیبی نزدیک تر می‌شود اگر مانند شب‌های عملیات در دفاع مقدس پیش و پس از هر حمله سر به سجده بگذاریم و از «او» نصر و صبر و بندگی مسئلت نماییم:

بَلَیٰ ۚ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَ یَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَیٰ لَکُمْ وَ لِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha