پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نجفی

حوزه/ کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی والدین با فرزندان توسط امور قرآنی و هیات اندیشه ورز بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی والدین با فرزندان توسط امور قرآنی و هیأت اندیشه ورز بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان، امروز با حضور حافظان، قاریان، مدرسان، اساتید قرآن، مدیران مراکز قرآنی، معلمان، جمعی از بسیجیان و مسئولین هیأت های مذهبی شهرستان در حسینیه بقیة الله (عج) مصلای جمعه برازجان برگزار شد.

رضا نجفی کارشناس خانواده و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان ضمن بیان آموزه‌های قرآنی در زمینه شیوه های رفتاری والدین و فرزندان، پیرامون جلوگیری از آسیب های فضای مجازی، خانواده موفق و مهارت های حل مسئله به هنگام بروز مشکلات مطالبی را عنوان کرد.

وی با توجه به آیه ۲۱ سوره روم آرامش، بخشش و محبت را سه رکن اساسی نظام خانواده متعادل دانست و افزود: عدم وجود هر کدام از این ارکان می تواند تعادل و توازن یک خانواده را برهم بزند.

نجفی، عدم شناخت مهارت حل مسئله را یکی از آسیب‌های نظام اجتماعی خانواده برشمرد و به راهکارهایی از قبیل آرامش، مشورت و مطالعه اشاره کرد.

این کارگاه آموزشی با بررسی مواردی از قبیل تاثیرگذاری جامعه بر افراد، کاهش سن ورود افراد به جامعه، ورود سراسیمه جامعه به خانواده از طریق اینترنت، فضای مجازی و ماهواره به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha