چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1049782
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان زندان‌ با آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در آینده نزدیک به استان لرستان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان، در شهر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان از آیت الله اعرافی برای سفر به استان لرستان دعوت کرد که مورد پذیرش مدیر حوزه های علمیه کشور قرار گرفت و مقرر شد که در آینده نزدیک انجام شود

امام جمعه خرم آباد گزارشی مکتوب از امور آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و اخلاقی حوزه علمیه استان لرستان ارائه و به برخی از اقدامات آموزشی و تبلیغی و رشته های تخصصی و موفقیت هایی که در عرصه پژوهش توسط طلاب ممتاز حاصل شده است اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خواستار توجه ویژه‌ به حوزه علمیه استان شد و با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی لرستان و وجود بیکاری، انتظار مردم و جوانان بیکار استان از دولت و قوه قضائیه را راه اندازی کارخانه‌های تعطیل شده اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان شهدای استان که در آشوب ها و اغتشاش های دیگر شهرها به شهادت رسیدند و جوانان بسیجی، انقلابی و حزب‌اللهی که با هماهنگی نیروهای مسلح مانع از خسارات مالی و جانی در شهرهای استان شدند را شایسته تقدیر و تکریم دانست و بر وفاداری مردم لرستان به راه امام راحل(ره) و پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha