چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ دیدار جوانان شیعه و اهل سنت ترکیه با آیت الله کعبی

حوزه/ آیت الله کعبی با اشاره به شهدای لرستان در وقایع اخیر، این استان را پایه امنیت کشور خواند و با پذیرش دعوت نماینده ولی فقیه قول مساعد داد که در رفع تنگناهای استان و حل مشکلات صنایع تعطیل شده با مقامات دولتی و قضایی رایزنی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آیت الله کعبی عضو هیأت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان گزارشی از حوزه علمیه استان و فعالیت‌های انجام شده ارائه و به صنایع و کارخانه های تعطیل شده اشاره کرد و گفت: در صورت راه اندازی و احیای این کارخانه ها بخش قابل قبولی از بیکاری جوانان لرستان حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از آیت الله کعبی دعوت کرد که با سفر به استان لرستان با مردم، روحانیت و طلاب مدارس علمیه استان لرستان دیدار داشته باشد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: با هماهنگی مجمع نمایندگان طلاب استان لرستان در آینده نزدیک از نخبگان استان و مشاهیر فرهنگی و دینی کشور برای شرکت در اجتماع اقشار مختلف بهره خواهیم برد.

آیت الله کعبی هم در این دیدار از گزارش نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکر کرد و خواستار افزایش فعالیت های تبلیغی، تبیینی و تعلیمی در استان شد.

وی با اشاره به شهدای استان استان در وقایع اخیر، لرستان را پایه امنیت کشور خواند و با پذیرش دعوت نماینده ولی فقیه قول مساعد داد که در رفع تنگناهای استان و حل مشکلات صنایع تعطیل شده با مقامات دولتی و قضایی رایزنی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha