دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ همایش جهاد تبیین در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام فیاض گفت: امروز روحانیت به عنوان شخصیت های بصیر دشمن را خون به دل کرده است، در راس این نظام شخصیت کم نظیری وجود دارد که با تفکر خود نگاهی جدید ایجاد کرد و جبهه مقاومت را به دست گرفت و تنها قدرتی که در طول ۲۰۰ سال اخیر در برابر استعمار ایستاده است، علما بودند و چون علما پاسداران منافع دین و قرآن و ولایت هستند و دشمن آن ها را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام میثم فیاضی شامگاه دوشنبه در همایش تبیین که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب فوری و قطعی عنوان کرده اند و برای همه ما لازم و واجب است که از آن اطاعت کنیم.

وی افزود: دشمن و امپراطوری رسانه شبانه روزی علیه انقلاب اسلامی توطئه و برنامه ریزی می کند و دلیل آن هم این است که دشمن از ما سیلی خورده است و البته بهتر می داند این ضربه سیلی از کجا بوده و لذا تلاش می کند آن را جبران کند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: تعبیر دشمنان این است که براندازی انقلاب محال است و اما باید آن را مهار کرد و بهترین راه مبارزه با دشمن جهاد تبیین است که اول رسالت انبیاء می باشد و به همین دلیل روایات، علما را چراغ منیر معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز روحانیت به عنوان شخصیت های بصیر دشمن را خون به دل کرده است، در راس این نظام شخصیتی کم نظیری وجود دارد که با تفکر خود نگاهی جدید ایجاد کرد و جبهه مقاومت را به دست گرفت و تنها قدرتی که در طول ۲۰۰ سال اخیر در برابر استعمار ایستاده است، علما بود و چون علما پاسداران منافع دین و قرآن و ولایت هستند و دشمن آن ها را نشانه رفته است.

حجت الاسلام فیاضی گفت: در اغتشاشات اخیر یکی از شعارهای دشمن این بود" ما انقلاب را پس می گیریم" در دوران پهلوی ۳۵ سال کشور در دست آمریکا بود هیچ کاری در جهت منافع ایران نکرد و انقلاب اسلامی ۴۲ سال با قدرت پیش رفته و آن‌چه آمریکا را عصبانی کرده، این است که غرب ادعا می کرد دانش و قدرت باید فقط در دست اسرائیل و آمریکا باشد و امروز که منافعشان از بین رفته به دنبال برگرداندن ابهت خود هستند.

وی عنوان داشت: آمریکا در بدو ورود به عراق ۵۰۰ دانشمند این کشور را ترور کرد و در طول ۳۵ سال در ایران حاکمیت ملی را نابود کرد و به دنبال فروش کامل ایران بودند و ایران ایالت ۵۱ آمریکا بود و شاه فرماندار آمریکا در ایران بود و امروز به دنبال این هستند که این قدرت را دوباره پس بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امروز دستاوردهای نظام اسلامی نیاز به تبیین دارد و دشمن از تبیین می ترسد و واهمه دارد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha