سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه دشتستان با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: به یاری خداوند بزرگ و برکت خون شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند درخت تنومندی استوار ایستاده و دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب آن هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان، امروز با حضور در مسجد شهید صادقی فرد روستای دهقائد از توابع بخش مرکزی شهرستان ضمن تبریک سالروز ورود تاریخی حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم گفت: حضور امام زادگان و راویان حدیث خاندان های علمی در قم و گسترش تشیع در ایران، تبدیل شدن قم به مرکزیت علمی برای فراگیری علوم اهل البیت در ادوار مختلف تاریخ از برکات وجودی حضرت معصومه (س) در ایران است.

وی تبدیل شدن قم و حرم حضرت معصومه(س) در طول تاریخ به پناهگاه معنوی مردم ایران و سایر مناطق جهان، رهبری و مدیریت انقلاب اسلامی در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق حوزه علمیه قم را دیگر برکات وجودی حضرت معصومه (س) در ایران عنوان کرد.

امام جمعه دشتستان در ادامه با اشاره به وقایع اخیر کشور بیان داشت: به یاری خداوند بزرگ و برکت خون شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند درخت تنومندی استوار ایستاده و دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب آن هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

بازدید امام جمعه دشتستان از مراحل ساخت خانه عالم

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان به همراه حجت الاسلام رحیمی روحانی مقیم روستای دهقاید از مراحل ساخت خانه عالم مسجد شهید صادقی فرد بازدید کرد.

امام جمعه دشتستان در این بازدید ضمن تشکر از روحانی، هیأت امنای مسجد و گروه جهادی روستا که در ساخت خانه عالم فعالیت کردند، قول مساعدت جهت تکمیل پروژه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha