دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رسیدگی به مشکلات مردم حمیدیه

نماینده ولی فقیه خوزستان و مسئولان استانی با حضور در جمع مردم شهرستان حمیدیه به درخواست ها و دغدغه های آنها رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه خوزستان و مسئولان استانی، شامگاه سه شنبه با حضور در جمع مردم شهرستان حمیدیه به درخواست ها و دغدغه های آنها رسیدگی کردند.

این حرکت در سطح استان خوزستان با برنامه ریزی نماینده ولی فقیه در استان انجام شد و با حضور بیش از ۲۰ مدیرکل و مدیرعامل استانی میز خدمت نیز برپا گردید.

استانداری خوزستان، ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل نوسازی مدارس، مدیریت بانک کشاورزی، بنیاد مسکن، اداره کل مسکن و شهرسازی استان بخشی از ادارات دارای میز خدمت بودند.

از مهم ترین دغدغه های مطرح شده می توان به مسأله آب و سد بالا دست شهرستان حمیدیه، کشاورزی و خشکسالی، مسائل فرهنگی و برخی دیگر از کمبودها در این شهرستان اشاره کرد.

در میز خدمت، مردم حمیدیه بدون واسطه با مدیران کل و مسئولان سازمان ها و نهادهای مختلف دیدار و به بیان دغدغه‌ها و درخواست هایشان پرداختند و مسئولان نیز پاسخگو بودند.

همچنین دیدار مردمی و چهره به چهره مردم شهرستان حمیدیه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز به مدت سه ساعت برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha