دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برپایی میز خدمت مدیران استانی در شهرستان حمیدیه باحضور نماینده ولی فقیه خوزستان

امام جمعه حمیدیه با بیان اینکه در مقاطع مختلف شاهد حضور مسئولان در بین مردم بودیم اما در دولت سیزدهم تحول دیگری اتفاق افتاد، گفت: در سطح های مختلف دولت باید این روحیه مردمی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه خوزستان و مسئولان استانی، شامگاه سه شنبه با حضور در جمع مردم شهرستان حمیدیه گفت: دغدغه ها و درخواست‌ها به صورت عمومی و نکات عام المنفعه باشد.

وی بیان کرد:رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه فرمودند: مردم ممکن است که چندین مطالبه داشته باشید، مسئولان چند موردی که می توانند را انجام بدهند اما به مردم توان خود را باید بگویند تا مردم گمان نکنند مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران دروغ می گوید.

روحیه مردمی در لایه های مختلف دولت تحقق پیدا کند

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سعید لفته پور، امام جمعه حمیدیه با بیان اینکه در مقاطع مختلف شاهد حضور مسئولان در بین مردم بودیم، اما در دولت سیزدهم تحول دیگری اتفاق افتاد، ادامه داد: در سطح های مختلف دولت باید این روحیه مردمی ایجاد شود.

وی مأموریت نخست رهبر معظم انقلاب به دولت را مردمی بودن معرفی کرد و افزود: این امر مصادیق متعددی دارد. هدف از این برنامه حضور مسئولان بین مردم است و در این نشست شاهد حضور مدیران استانی هستیم تا مشکلات مردم را بشنوند و گره گشایی کنند، اولین نشست نخواهد بود و امیدواریم چنین نشست هایی به صورت مستمر و هدفمند باشند.

امام جمعه حمیدیه عنوان کرد: در دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم باید شاهد امیدآفرینی بین مردم باشیم و اعتماد بین مردم بار دیگر احیا شود.

حجت الاسلام لفته پور با بیان اینکه بنا بر توصیه های دینی باید تنها زبان فاصله و مانع بین مردم و مسئولان باشد، افزود: امام علی(ع) به مالک اشتر نیز توصیه می‌کند هیچ فاصله ای بین تو و مردم نباشد. از همان درب که وارد می شود باید دربی باشد که مردم وارد می شوند.

امام جمعه حمیدیه در پایان نیز اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در خوزستان قول دادند وعده های مسئولان در دیدار با مردم را به صورت جدی دنبال و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha