دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از مدرسه عسلویه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه بازدیدهای سرزده خود امروز به مدرسه الزهرا (سلام الله علیها) شهر عسلویه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه بازدیدهای سرزده خود امروز به مدرسه الزهرا (سلام الله علیها) شهر عسلویه رفت و در نشستی با طلاب ضمن قدردانی از فعالیت های مدرسه گفت: خدمت به طلاب امام زمان عج از بهترین عبادات است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: اوج افتخار یک عَبد، بندگی خوب برای خداست. حضرت رسول اکرم (ص) اوج افتخارشان بنده خوب بودن برای خداوند متعال بود که اوج انسانیت، بندگی است.

اسماعیلی با بیان اینکه مدرسه الزهرا سلام الله علیها از مدارس ممتاز استان بوشهر است، گفت: به همت مدیریت، طلاب و اساتید جو معنوی و فضای معنوی خاصی در این مدرسه حاکم شده است.

اسماعیلی در ادامه گفت: صبوری و همراه بودن طلاب با مردم در این منطقه گازی که استشمام بوی گاز در خیابان و کوچه های شهر آزار دهنده است و همچنین در کنار مقابله با فعالیت های فرق ضاله در این منطقه، لمس کردن مشکلات مردم و استقامت در این راه، از جمله امتیازات برجسته این مدرسه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پایان کار جهادی را از رسالت های طلبگی برشمرد و اظهار کرد: فعالیت های طلاب این مدرسه در ایام کرونا فراموش ناشدنی است.

گفتنی است، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در راستای خدمت به طلاب و مدارس علمیه خواهران استان، هر دو هفته یکبار از یکی از مدارس به صورت سرزده بازدید می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha