سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
زهرائیه

حوزه/ دلیل اینکه دشمن هدف خود را متمرکز بر روی مسئله حجاب کرده به این خاطر است که حجاب هویّت زن مسلمان ایرانی است و می خواهند هویت مذهبی را از این کشور بگیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، ملک مهدیه در جمع طلابی مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون حجاب گفت: اگر ما از حجاب کوتاه بیاییم وضع ما به مراتب بدتر از دیگر کشورهای اسلامی و ترکیه می شود. با نگاهی به تاریخ اگر این وضع کشف حجاب و مسائل جنسی ادامه پیدا کند، ایران بیست سال دیگر از اروپا بدتر خواهد شد.

وی افزود: دلیل اینکه دشمن هدف خود را متمرکز بر روی مسئله حجاب کرده به این خاطر است که حجاب هویّت زن مسلمان ایرانی است و اگر بخواهند هویت مذهبی را از یک کشور بگیرند باید هویت ملّی آن را بگیرند و در نهایت به هدف خود برسند و اهل بیت(علیهم السلام) را از اذهان و افکار مردم کشور بگیرند.

کارشناس فرهنگی خاطر نشان کرد: دشمن نتوانست از هیچ کدام از راه های نظامی، اقتصادی و ... به ایران نفوذ کند و از قدرت ایران در منطقه بکاهد چون این ملت، اهل بیت(علیهم السلام) را دارد.

مهدیه چند دلیل را به عنوان دلایل اصلی حمله دشمن در این زمان بیان کرد و گفت: اربعین امسال از پرشورترین تجمعات شیعی در چند سال اخیر بوده است و دشمن می ترسد این جریان شیعه که از ایران به عراق راه افتاده است به زودی به قدس برسد و وعده رهبر معظم انقلاب در مورد ایشان تحقق یابد.

وی تصریح کرد: ایران در بیست سال اخیر در تلاش بوده است که عضو اتحادیه شانگهای شود و چون به تازگی ایران را به عنوان نهمین کشور از اعضای این کشور پذیرفته اند؛ دشمنان ایرانی و خارجی نتوانستند بپذیرند و می ترسند در آینده بتواند از مشکلات اقتصادی رها یابد و این ابزار فشار بر ایران را از دست بدهند.

کارشناس فرهنگی در پایان با اشاره به فتنه های آخرالزمان ابراز داشت: در آخرالزمان که فتنه ها زیاد می شوند فرصت خوبی است برای جداسازی و تمییز افراد و گروه‌ها از یکدیگر، تا جایی که آنچه پیشِ‌روی افراد قرار می‌گیرد دو گروه حق و باطل است و این وسیله ای برای غربالگری افراد پس تا می توانید باید بر اطلاعات خود بیافزایید و به روشنگری بین سایر قشرهای جامعه نیز بپردازید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha