دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ افتتاح شبکه تبلیغ فضای مجازی در حوزه علمیه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور گفت: کم کاری‌های صورت گرفته در فضای مجازی باعث شده که دشمنان بخش اعظم این بستر را به دست بگیرند که نتیجه آن اغتشاشات و فتنه‌گری‌های اخیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور امروز در افتتاحیه شبکه تبلیغ فضای مجازی حوزه علمیه گیلان با توجه به اهمیت رسانه در جهان امروز گفت: امروز بیشترین هجمه دشمنان علیه دین و اسلام از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، بنابراین ضرورت ایجاب می‌کند که طلاب وارد فضای مجازی شده و دین را تبلیغ کنند.

وی افزود: فضای مجازی بهترین بستری است که می‌توان با کمی هوش و درایت مخاطبین زیادی را در مسیر درست هدایت و آگاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور ادامه داد: کم کاری‌های صورت گرفته در بستر فضای مجازی باعث شده که دشمنان بخش اعظم این بستر را به دست بگیرند که نتیجه همه این‌ها اغتشاشات و فتنه‌گری‌های اخیر می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه گیلان تصریح کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی و پلتفرماهای خارجی به منزله وارد کردن دشمن به درون خانه است و وظیفه ما دفاع از حریم ملت و آگاهی دادن به مردم است. امام علی (ع) فرمودند: «ملتی که در خانه خودش مورد هجمه و هجوم واقع می‌شود خوار خواهد شد».

حجت الاسلام سیداسماعیل میرهاشمی معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان نیز به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی امروز در دسترس همگان قرار داشته و کاربران زیادی از آن به صورت گسترده استفاده می‌کنند،؛ از همین رو تبلیغات در فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: فضای مجازی از جمله مسائلی است که هیچ وقت نباید از آن غافل شد، چرا که می ‌تواند مفید باشد، به ویژه در تبلیغ دین که باید از این ظرفیت استفاده شود.

حجت الاسلام میرهاشمی ادامه داد: حوزه علمیه گیلان امروز این بستر را برای مبلغین استان فراهم کرده است تا بتوانند به تبلیغ و روشن‌گری بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha