پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان

حوزه/ نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان روز گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای آن در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام کلاه کج دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان پیرامون آیین نامه تدوین و اجرای برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در سطح استان توضیحاتی را ارائه کرد.

همچنین در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان پیرامون موضوع نشست نکاتی را مطرح کردند.

در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، تعدادی از مدیران استانی، فعالان و دغدغه‌مندان فرهنگی استان خوزستان و اهواز نیز مطالبات، راهکارها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

اهم تأکید فعالان و دغدغه‌مندان عرصه فرهنگ در استان خوزستان، ضرورت نگاه به بوم آن منطقه و استان در تدوین و اجرای برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha