یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مظاهری

حضرت آیت الله مظاهری هدف مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی را جلوگیری از گسترش اهداف اصلی انقلاب در صحنه‌های بین‌المللی دانستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری در دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه ضمن تقدیر از فعالیّت‌ها و خدمات جهانی المصطفی‌، این نهاد بین‌المللی حوزوی را از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی دانستند و گفتند: هرچند مشکلات و نارسایی‌هایی در مجموعه امور کشور و وضع مردم وجود دارد، ولی باید به خدمات و آثار جمهوری اسلامی که در پرتو تلاش و مجاهدت بزرگان و شهداء به دست آمده نیز توجّه کرد.

معظم له هدف مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی را جلوگیری از گسترش اهداف اصلی انقلاب اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی برشمرد و خاطرنشان کردند: همه ما باید نسبت به انجام وظایف و مسئولیّت‌های خود حساسیّت داشته باشیم و با توجّه به جهات معنوی و استمداد از عنایات حضرت ولیّ‌عصر «عجّل‌الله‌فرجه‌الشّریف»، در ادای رسالت‌های خود کوتاهی نکنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبّاسی، رئیس جامعة‌المصطفی‌العالمیه گزارش کوتاهی از فعالیّت‌های این نهاد در داخل و خارج از کشور ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha