شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قاضی عسکر

حوزه/ تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پیامی شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پیامی شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ در شیراز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ در شیراز و به خاک و خون کشیده شدن تعدادی از کودکان و زنان و مردان باایمان و دلداده اهلبیت عصمت و طهارت در این مکان نورانی و مقدس بار دیگر مردم باعاطفه و غیور کشورمان را داغدار و عزادار ساخت.

دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب که در طول چهل و اندی سال گذشته نتوانستند از راه‌های مختلف به این کشور آسیب وارد کنند، همینک چشم به اغتشاش های کوری بسته اند که عده ای مزدور و یا فریب خورده به دنبال پیاده سازی نقشه های شوم کسانی هستند که هدفشان تجزیه و نابودی کشور و انتقام گرفتن از مردم انقلابی و مسلمان ایران است.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان "ارواحنا لتراب مقدمه الفداء"، مقام معظم رهبری، خانواده های معزز عزادار و مردم باشرف و غیور استان فارس تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای شهیدان عزیز این رویداد تلخ تروریستی رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و برای کشورمان نصرت و مدد الهی را خواستارم.

سیدعلی قاضی عسکر

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha