جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ حجت الاسلام فلاح ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی بارها و بارها از دشمنان ضربه خورده‌ و تجربه کافی دارد و می‌داند که دستان غربی به خون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در میهن اسلامی ما آغشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به روز بسیج دانش آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که نارنجک به کمر بستند و زیر تانک رفتند تا از خاک میهن دفاع کنند.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با این ترورهای کور و وحشیانه هیچ گاه نمی‌توانند به اهداف خود برسند و ملت بزرگ ایران اسلامی با خون شهدا انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است و ضربه سختی در انتظار دشمنان نظام خواهد بود.

حجت الاسلام فلاح تصریح کرد: امروزه جبهه مقاومت در کشورهای مختلف با بهره‌گیری از توان داخلی و با الگو قرار دادن ایران اسلامی توانسته‌اند در مقابل ابر قدرت‌ها و صهیونیست و جیره خواران آنها مقاومت کنند.

امام جمعه کرگانرود ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی بارها و بارها از دشمنان ضربه خورده‌ و تجربه کافی دارد و می‌داند که دستان غربی به خون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در میهن اسلامی ما آغشته است.

وی با اشاره به ادعای بی اصل و اساس پهبادهای خریداری شده کشور روسیه از ایران اشاره کردو افزود: اول اینکه هیچ مدرکی در این خصوص ارائه نشده و دوم اینکه اگر احیانا چنین فرضی درست باشد کشور خرید کننده جوابگو هست و از همه مهم‌تر اینکه اگر چنین باشد اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به جهان می‌رساند که کشور ابر قدرتی چون روسیه به پهبادهای پیشرفته ایرانی نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha