جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1050797
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
تبریز

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است، به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان خدا آفرین گفت: مخاطب جهاد تبیین مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است، به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

وی افزود: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد.

حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمن در جبهه باطل بصورت شبانه روزی با تبیین وارونه حقایق و تقدس زدایی از ارزشها کار میکند؛ فلذا وظیفه و تکلیفی که در این برهه از زمان بر عهده ما است اینکه در بیان حقایق و پیشرفت های انقلاب و شعائر دین و ارزشهای متعالی مخصوصا در فضای مجازی اقدام به بیان حقایق بکنیم.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین که می تواند توسط همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان انجام بگیرد باز خوانی و تبیین خدمات جهاد گران و سنگر سازان بی سنگر در خدمات عمرانی در روستاها جهت محرومیت زدایی و پشتیبانی جنگ است که برای القای روحیه و فرهنگ مدیریت جهادی برای نسل جوان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha