پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1050819
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
حجت الاسلام کمال بیات، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه در یادداشتی جنایت تروریستی هموطنان در حرم شاهچراغ علیه السلام و حوادث اخیر کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام کمال بیات، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه در یادداشتی با عنوان «حمله تروریستی» آورده است:

بسم الله القاصم الجبارین

خبر تأسف ‌بار حمله تروریستی و ددمنشانه به نمازگزاران و زائرین حرم حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) قلب تمامی انسان‌های آزاده و بیدار را به درد آورد.

حال که دشمن در جبهه‌های دیپلماسی و میدان، به اعتراف خود، شکست های خفت‌باری را متحمل شده و حتی در اقتصاد نیز به مرز بی‌ أثر شدن تحریم‌های ظالمانه رسیده‌است، سعی دارد تا با نقشه «سوریه سازی»، پروژه سخیف ناامن سازی ایران عزیز را در دستور کار قرار دهد.

اما استکبار جهانی و دشمن صهیونیست و ایادی بزدل و رذل تکفیری‌اش بدانند که این گونه اقدامات کور و حقیر ذره‌ای از عزم راسخ این ملت نمی‌کاهد و ان‌شاءالله این پرچم هرگز بر زمین نخواهد افتاد و به زودی به دست صاحب واقعی این نهضت خواهد رسید و «نحن نقول الحمد لله رب العالمین»

اگر چه این حرکات تکمیل کننده مقدمات دولت موعود و منجی کل می‌باشد اما رافع تکلیف منتظران، در حمایت‌های همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با بدخواهان داخلی و خارجی نمی‌باشد.

این حرکات وحشیانه باید وجدان خفته غافلین و ناسپاسان امنیت را بیدار کند، تا مهر ابطالی بر رفتارهای اغتشاشگران و آشوبگران و متعرضین به ارزش‌های اسلامی و نوامیس مسلمین بزنند.

مدرسه علمیه امام خمینی (قدس سره) کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایت واقع شده در حرم حضرت شاهچراغ(علیه السلام) و عرض تسلیت به بازماندگان ، برای مجروحین این حادثه نیز عافیت کامل را از درگاه أحدیت مسئلت می‌نماید.

«و سیعلم الذین ظلموا أیّ منقلب ینقلبون»

۷ آبان ماه ۱۴۰۱

کرمانشاه

حوزه علمیه امام خمینی (قدس سره)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha