دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اغتشاش

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمن انقلاب و اسلام، کشور ایران را آرام و مستقل و مقتدر نمی خواهد گفت: دشمن در پی آن است که به هر نحو ممکن، آتشی را که در ماه های اخیر افروخته، راحت و سریع خاموش نشود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان همزمان با مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در شیراز با ابراز تألم و تأثر از اقدام تروریستی و ناجوانمردانه در حرم مطهر احمد بن موسی اظهار کرد:حمله تروریستی عوامل تکفیری به حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام(شاهچراغ) سازماندهی شده از طرف دشمنان بیرونی ما از جمله آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها است و منجر به خاک و خون کشیده شدن عده ای مظلوم و بی گناه شد.

وی افزود: دشمن می پندارد با این اقدامات تروریستی می تواند در ایران القای نا امنی کند، اما باید دشمنان ایران بدانند تا حضور مدافعان امنیت، چنین آرزوی شوم را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام رهبر ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی از این قبیل توطئه ها در کشور زیاد صورت گرفته، از حادثه تروریستی دفتر جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی تا ترور شهیدان باهنر و رجایی اما همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن انقلاب و اسلام، کشور ایران را آرام و مستقل و مقتدر نمی خواهد و این نا امن کردن از طرف دشمنان است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه ناظران امنیتی با دقت بیشتر وارد عمل شوند، گفت: این حادثه دردناک درسی است برای اینکه نهادهای امنیتی بر رفت و آمد افراد مشکوک سختگیری کنند و از سوی دیگر مردم به حساسیت و اهمیت کار مدافعان امنیت پی ببرند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر هم تصریح کرد: دشمن در پی آن است که به هر نحو ممکن آتشی را که در ماه های اخیر افروخته، راحت و سریع خاموش نشود، اما بصیرت مردم و هوشیاری دستگاه های امنیت، خاموش کننده آن است.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر عنوان کرد: قضیه مهسا امینی بهانه ای برای دشمن و رسانه های خارجی و عوامل ضد انقلاب بود تا امنیت ایران را نشانه بگیرند.

استاد حوزه خواستار برخورد هر چه زودتر دستگاه قضا با عاملان اصلی اغتشاشات اخیر شد و گفت: این افراد باید هرچه سریعتر مجازات شوند تا عبرتی برای دیگران شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha