از اول انقلاب، نقشه‌های دشمنان توسط مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار خنثی شده است

حوزه / استاد اخلاق حوزه علمیه خوزستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال تحقق نقشه‌های شوم متعددی بودند، اما تمامی آنها توسط مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست اخلاقی و معرفتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدطیب موسوی استاد اخلاق حوزه علمیه خوزستان امروز در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در شروع این جلسه، حجت الاسلام سیدعبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه به اغتشاشات اخیر و حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب اسلامی را نادان و جاهل معرفی کردند و در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که خود آنها پروژه کشته سازی را دنبال کردند، اما در حرم مطهر شاهچراغ(ع) دست به جنایت می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج)، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال تحقق نقشه‌های شوم متعددی بودند، اما تمامی آنها توسط مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ید طیب موسوی استاد اخلاق حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه زیارت جامعه کبیره از جمله زیارت‌های معروف در بین ادعیه‌ها است، اظهار داشت: این زیارت از وجود مقدس امام هادی(ع) به شیعیان رسیده است.

وی با اشاره به روایتی از امام هادی(ع) مبنی براینکه «إنّما الدُّنیا سوقٌ رَبِحَ فیها قَومٌ و خَسِرَ آخَرُونَ»، ادامه داد: حضرت می‌فرمایند دنیا بازار است، عمر ما در این دنیا سرمایه ما می‌باشد و مسأله مهم این است که از این سرمایه در چه راهی استفاده می‌کنیم.

این استاد حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه ارزش انسان در آخرت به ارزش عمل او است، خاطرنشان کرد: اینکه در دنیا چه‌ اعمالی انجام داده‌ای، مدنظر است، اما آیا رضای خداوند متعال در آن قرار دارد؟

وی در خصوص اهمیت نصیحت و تذکر به انسان‌ها، یادآور شد: اگر در خفا و به صورت پناهنی به افراد تذکر داده شد، در واقع به آنها زینت داده است، اما اگر در ملاء عام باشد، آبرو و شخصیت فرد مقابل از بین می‌رود و گناه این فرد بسیار سنگین‌تر از معصیت کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha