شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حادثه تروریستی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: ریختن خون زن و کودک با هیچ منطقی سازگار نیست و این نشان از رذالت و پستی عوامل تروریستی تکفیری است که با تفکرات باطل خود اینگونه خانواده‌ها را داغدار می‌کنند.

حجت الاسلام محمد عوض‌پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، اظهار داشت: ضایعه دلخراش تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع)، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: ریختن خون زن و کودک با هیچ منطقی سازگار نیست و این نشان از رذالت و پستی عوامل تروریستی تکفیری است که با تفکرات باطل خود اینگونه خانواده‌ها را داغدار می‌کنند.

وی یادآور شد: قطعا خواص بی‌بصیرت و برخی از جاهلان که با پیام‌های خود در فتنه اخیر دمیدند و توان نیروهای فداکار انتظامی را معطوف به امنیت کف خیابان کردند، بطور غیرمستقیم در این واقعه دخیلند و خون شهدای این واقعه دامن آنها را خواهد گرفت.

در پی حادثه تروریستی چهارم آبان در حرم مطهر شاهچراغ شیراز که ۱۵ نفر از هموطنانمان شهید و ۲۱ تن زخمی شدند، ضمن آنکه روحانیون و طلاب استان بوشهر با صدور بیانیه‌هایی این اقدام بزدلانه را محکوم کردند، روز گذشته نیز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم استان بوشهر پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

همچنین قرار است فردا، یکشنبه، گردهمایی بزرگ دانشگاه خلیج فارس در محکومیت ترور خونین زائرین مجاور مضجع حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha