دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره های آموزشی خلاقیت و نوآوری

حوزه/ الیاسی با اشاره به راه اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه عموم بانوان و دختران علاقه‌مند، گفت: در این گروه آموزشی، ۷ دوره شامل «خلاقیت و ایده‌پردازی مقدماتی»، «تفکر خلاق»، «خودباوری در خلاقیت»، «تفکر سیستمی»، «روش‌های تقویت حافظه»، «پرورش هوش اقتصادی کودکان» و «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان» طراحی و ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم فهیمه الیاسی از راه‌اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در پاییز ۱۴۰۱ خبرداد و افزود: دختران و بانوان علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در رشته‌های متنوع این گروه آموزشی در فراخوان دوره‌های پاییزی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از آموزش‌های این حوزه بهره‌مند شوند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا علیهاالسلام با اشاره به گروه‌های آموزشی این اداره گفت: تاکنون آموزش‌های این اداره در قالب دو گروه آموزشی معارف اسلامی و مهارت‌ها و سبک زندگی ارائه می‌شد که از ترم پاییز، گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری نیز به گروه‌های آموزشی اداره افزوده می‌شود.

الیاسی افزود: دوره‌های قابل ثبت‌نام در گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در این ترم شامل «خلاقیت و ایده‌پردازی مقدماتی»، «تفکر خلاق»، «خودباوری در خلاقیت»، «تفکر سیستمی»، «روش‌های تقویت حافظه»، «پرورش هوش اقتصادی کودکان (ویژه مادران)» و «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان (ویژه مادران)» هستند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا علیهاالسلام همچنین از اعمال تخفیف ویژه جهت ثبت‌نام در دوره‌های این گروه آموزشی خبر داد و افزود: این تخفیفات به مناسبت راه‌اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری تا ۱۵ آبان قابل استفاده علاقه‌مندان است.

الیاسی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌ همه دوره‌ها در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مبینا اقایی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    می خواهم درکلاسهای خلاقیت ثبت نام کنم خوب است