شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نواب خاطرنشان کرد: چادر از سر زن مسلمان کشیدن کاری رضاخانی و نشأت گرفته از تفکر غرب و جامعه استکبار است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، امروز در مراسمی که در مدرسه مهدی موعود (عج) قم برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: هدف اصلی دشمن اجرای طرح اسرائیل در جمهوری اسلامی است یعنی آنها نمی خواهند ایران متحد و یکپارچه باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال تجزیه ایران هستند، افزود: نظام سلطه و استکبار با تجزیه و قسمت قسمت کردن ایران به دنبال مدیریت و بهره از منابع این کشور است و اغتشاشگران به خیال خام خود فکر می کنند اگر به خیابان ها بریزند آینده بهتری خواهند داشت در حالی که اینچنین نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به جلوگیری دشمن از سیطره تفکر نرم جمهوری اسلامی بیان کرد: کشوری که زمانی سیم خاردار نداشت و به او نمی دادند امروز با مقاومت و علم جوانانش به موشک های نقطه زن رسیده است و تمام ترس دشمن از انتشار تفکر مقاومت و قدرت نظام جمهوری اسلامی به سرتاسر دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین نواب خاطرنشان کرد: چادر از سر زن مسلمان کشیدن کاری رضاخانی و نشأت گرفته از تفکر غرب و جامعه استکبار است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی جایگاهی داشته باشد به معنای این نخواهد بود که همه رفتار و گفتارش صحیح است، اذعان کرد: طلاب با بیان دلنشین و به دور از تنش باید با برخی از چهره ها سخن بگویند و مواضع آنها را نسبت به حوادث اخیر به چالش بکشند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه حوادث و ناآرامی ها ناخالصی ها را از انقلاب می گیرد، اظهار کرد: اگرچه این حوادث برای نظام و ملت ما هزینه ها در پی دارد اما روی دیگر آن پیاده شدن ناخالصی ها از قطار انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha