شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله خوی

حوزه/ رضایی گفت: در لابلای این آشوب ها دشمن حذف کامل گشت ارشاد، کشف حجاب، بی ثبات سازی کشور و براندازی نظام را پیگیری می کند و لذا برای رسیدن به اهداف خود دست به کشته سازی می زند و این فعالیت ها عموما در استان هایی است که دارای قومیت های متعدد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محسن رضایی امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: مسئله مهسا امینی و حجاب رمز آشوب و براندازی است و دشمن با این دو ابزار به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به فرق بین فتنه ۸۸ و اغتشاشات امسال، افزود: در سال ۸۸ دشمن در مرحله اول براندازی نظام را مطرح نمی کرد، بلکه در ادامه فتنه کم کم نقاب از چهره برداشت اما در اغتشاشات خیابانی اخیر دشمن از روز اول با هدف براندازی دین و انقلاب پای در عرصه گذاشت و از سه شکاف عمده مذهبی، قومی و جنسیتی که دشمن خیال می کرد در کشور فعال است، برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: از روز اول هم مشخص بود که مسئله حجاب و مهسا امینی فقط بهانه و مقدمه ای برای نقشه های شوم دشمن است و دشمن خیال می کرد اگر وارد این فاز عملیاتی بشود ملت و مسئولین را عصبانی می کند و آن ها تصمیم به مقابله امنیتی می گیرند تا زمینه برای ادامه آشوب فراهم باشد که هوشیاری نظام و نیروی های امنیتی این توطئه را نیز خنثی کرد.

وی گفت: یکی از اهداف در آشوب ها و اغتشاشات اخیر تغییر مرزها در جمهوری آذربایجان بود و خیال می کردند اگر ایران را درگیر فتنه کنند به راحتی می توانند مرزها را در آذربایجان تغییر دهند که در این زمینه نیز ناکام ماندند.

رضایی به حاشیه بردن اجتماع بی نظیر اربعین را از دیگر اهداف آشوب و اغتشاشات اخیر عنوان کرد و افزود: سفر ریاست جمهور به سازمان ملل و موضع گیری انقلابی وی در آن و سخنرانی حجت الاسلام رئیسی یک حرکت کم نظیر بود و دشمن تلاش داشت با ایجاد اغتشاش در ایران آن را به حاشیه ببرد.

وی اضافه کرد: در لابلای این آشوب ها دشمن حذف کامل گشت ارشاد، کشف حجاب، بی ثبات سازی کشور و براندازی نظام را پیگیری می‌کند و لذا برای رسیدن به اهداف خود دست به کشته سازی می زند و این فعالیت ها عموما در استان هایی است که دارای قومیت های متعدد هستند.

کارشناس سیاسی در پایان گفت: ورود به مسئله امر به معروف و حجاب و گشت ارشاد باید به صورت تخصصی باشد و از ورود افراد غیر متخصص جلوگیری شود و امروز یکی از اهداف دشمن از بین بردن جایگاه حافظان امنیت و تضعیف آن هاست که هوشیاری ملت را می طلبد و در این زمینه باید تبیین و روایتگری درست به مردم صورت گیرد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha