چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر / حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ستاد امر به معروف همدان

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف استان همدان گفت: از اقداماتی که در همدان به دنبال اجرای آن بودیم و دستاوردهایی نیز در این عرصه کسب کردیم، اجرای گشت ارشاد مدیران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان عصر امروز در بازدید حجت الاسلام والمسلمین صدیقی از این ستاد، ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت زمان حضور خود، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در این مدت به دنبال اجرای آن بودیم و دستاوردهایی نیز در این عرصه کسب کردیم، اجرای گشت ارشاد مدیران بود.

وی با تأکید بر اینکه عزم ستاد بر این است که رخوت و سستی در کار نباشد، گفت: امروز باید کاری کنیم که شیرینی امر به معروف برای مردم مشخص شود و با تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم این مهم را محقق کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف همدان با اشاره به برگزاری جلسات تبیینی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، یادآور شد: سیر حرکتی ستاد امر به معروف در استان همدان، همراه با مطالبات مردمی و مطالب مطرح شده توسط نماینده ولی فقیه در استان که همان دغدغه‌های مردمی است، می‌باشد.

وی افزود: در این راستا پس از اعلام دغدغه مردم توسط امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه، پس از بازدید میدانی از عملیات سد تالوار و تهیه مستنداتی، جلسه مطالبه‌گری به همت ستاد و با حضور بیش از ۳۰۰ طلبه در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان برگزار و در آن از مسئولان مربوطه برای پاسخگویی دعوت شد.

صابریون با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی یکی از برنامه‌های این ستاد است، خاطر نشان کرد: نهادهای آموزشی همانند آموزش و پرورش و دانشگاه و به طور خاص، معلمان، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان جامعه هدف معرفی شده‌اند و جلسات تبیینی با آنها برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان، یادآور شد: تلاش بر این است که با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مردمی، در مسیر رفع مشکلات مردم و موانع موجود قدم برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha