چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر / حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ستاد امر به معروف همدان

حوزه / رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، با تأکید بر اینکه این ستاد خیرخواه و کمک حال مردم است، گفت: ستاد امر به معروف بلندگوی آنهایی است که نمی‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف کشور، عصر امروز با حضور در ستاد امر به معروف همدان، از واحدهای مختلف این مرکز بازدید کرد.

رئیس ستاد امر به معروف کشور با تأکید بر اینکه بنای شما در کار باید این باشد که هیچ مانعی را مانع فعالیت‌های خود ندانید، اظهار داشت: زمانی که این مهم را بنای کارهای خود قرار دهید، لازم است که برای دستیابی به اهداف، اقدام به برنامه‌ریزی دقیق کنید و هیچ‌گاه در مسیر خود دچار یأس نشوید.

وی با بیان اینکه ایجاد گفتمان عمومی را در رأس برنامه‌های خود قرار دهید، گفت: اگر در عرصه جریان سازی بتوانید خوب عمل کنید، آن زمان هیچ اداره و نهادی نمی‌تواند با شما مقابله کنید، چرا که توانسته‌اید با استفاده از ظرفیت مردمی، یک مطالبه عمومی و گفتمان را در جامعه ترویج دهید.

امام جمعه موقت تهران افزود: روند کار ستاد امر به معروف باید با ایجاد یک امت اثر گذار همراه باشد، که در این بین لازم است نسبت به مسائل جامعه شناسی و روان شناسی توجه جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای ارتباطات است و لازم است تا با رسانه‌ها و رسانه ملی ارتباط خوبی داشته باشید، اظهار داشت: گاهی اوقات کسانی که با واقعیت‌ها آشنایی ندارند، با دیدن برخی اخبار دروغین خیال می‌کنند که نظام از بین رفته است، بنابراین نباید میدان را برای تحریف اخبار در اختیار رسانه‌های بیگانه قرار داد و از طریق رسانه‌های داخل باید واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، نبود گفتمان اجتماعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: امر به معروف فقط بحث حجاب است، بلکه امر به معروف کانون حمایت از مردم، مدافع حدود الهی و مردم است و باید این اصل برای مردم تبیین شود.

هر جا یا حقی پایمال شده، ستاد امر به معروف باید حضور داشته باشد

وی با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خیر خواه و کمک حال مردم است، یادآور شد: ستاد امر به معروف بلندگوی آنهایی است که نمی‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند و لذا ستاد امر به معروف احیا حقوق عامه را وظیفه خود می‌داند.

رئیس ستاد امر به معروف کشور با بیان اینکه هر جا مظلومی حضور دارد و یا حقی پایمال شده، ستاد امر به معروف نیز باید حضور داشته باشد، یادآور شد: برای این موضوع می‌طلبد تا با همراهی جمعی از طلاب و تشکل‌های مردمی اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم را شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی کنید.

وی خواستار توجه به وضعیت بازار توسط ستاد امر به معروف شد و خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا ضمن بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، با دانشجویان و نسل جوان ارتباط برقرار کنید و پیگیر مطالبات آنها از مسئولان باشید.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه برای موفقیت، نیازمند ایجاد انسجام در بین گروه‌ها و تشکل‌ها هستیم، مطرح کرد: به یاد داشته باشید اگر برای خدا کار کنید، خدا نیز شما را همراهی خواهد کرد و در کارها کمک حال شما خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha