چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
چالدران

حجت الاسلام محمدزاده گفت: ملت ایران در تمام شرائط با اقتدار مقابل تهدیدهای آمریکا ایستادگی کرده است و هیچ زمانی زیر بار ظلم نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علی محمدزاده امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان که در سالن فرمانداری چالدران برگزار شد، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: این اتفاقات ناشی از برنامه سازماندهی شده از سوی استکبار جهانی است. انقلاب اسلامی در طول چندین سال از عمر پربرکت خود همواره مورد تهاجم و توطئه های دشمنان اسلام قرار گرفته و این توطئه ها بی نتیجه مانده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثار بعد از انقلاب آنچنان در بین جوانان مثل فهمیده رشد کرده بود که آن ها با یک ایمان قوی ندای امام را جواب می دادند، گفت: ملت ایران در تمام شرائط با اقتدار مقابل تهدیدهای آمریکا ایستادگی کرده است و هیچ زمانی زیر بار ظلم نخواهد رفت.

امام جمعه چالدران به روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در مواجه با انقلاب اسلامی شکست سنگینی خورده است و پیام امام خمینی(ره) هیچ وقت نباید از یادمان که فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و انقلاب اسلامی چهره شوم آمریکا و اسرائیل را به مردم نشان داد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در اغتشاشات اخیر روی جوانان متمرکز شده بودند، افزود: فوت مهسا امینی بهانه ای شد تا دشمنان اسلام در جهت رسیدن به اهداف شوم خود، این اتفاقات را در کشور به وجود بیاورند.

حوادث آبان ماه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حسین حق وردی زاده نیز گفت: امروزه دشمنان اسلام در تلاش هستند با ایجاد انواع برنامه ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند اما غافل از اینکه تمامی این توطئه ها با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی خنثی شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته است که شهادت شهید حسین فهمیده ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت ۵۶ تن از دانش آموزان معترض به سیاست های کثیف پهلوی از جمله اتفاقات مهم این ماه می باشد و لازم است به صورت دقیق به مردم تبیین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان بود و لذا در این زمینه بر بروی این قشر در فضای حقیقی و مجازی برنامه های بلند مدتی را طراحی کرده که بسیاری از آن ها با شکست مواجه شده است و در اغتشاشات اخیر نیز به صراحت مشاهده کردیم که فعالیتها و تمرکز دشمن بر روی نوجوانان و جوانان بود و لذا می طلبد متولیان آموزش و پرورش بیش از گذشته هوشیار باشند و با همکاری روحانیون و حمایت از حضور آن ها در مدارس توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha