پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ز

آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عنوان «ستارگان خاک» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام با عنوان «ستارگان خاک» شامگاه دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی، روحانیون، مسئولان ، دانشجویان و اساتید دانشگاه در مسجد بقیة الله الاعظم (عج) دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

حاج عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران، در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران که بر گرفته از مکتب اهل بیت(ع) است در جهت مقابله با جبهه باطل می باشد.

وی با بیان اینکه در سراسر جهان هستی دو مکتب «جبهه حق» و «جبهه باطل» برای مدیریت جهان برنامه ریزی می کند، شیعه انقلاب اسلامی را مکتب جبهه حق و یهود، استکبار جهانی، نظام سلطه، آمریکا، انگلیس خبیث، رژیم صهیونیستی و وهابیت را مکتب جبهه باطل دانست و افزود: بر اساس تأکیدات امامین انقلاب شیعه انقلاب اسلامی برای مدیریت جهان و غلبه بر استکبار جهانی و یهود به کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون نفر مسلمان در سراسر جهان نیاز دارد تا وحدت بین شیعه و سنی استراتژی جبهه حق در آخرالزمان را محقق نماید.

رزمنده دوران دفاع مقدس، سلیقه ای رفتارکردن در ایجاد بین شیعه را اشتباه دانست و افزود: وحدت شیعه و سنی یک استراتژی است که نباید در تحقق آن سلیقه ای برخورد کرد.

ابراهیم پور ۵۲ کودتا علیه نظام اسلامی ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را به خاطر آگاهی آنها از تصمیم انقلاب در جهانی کردن حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) دانست و افزود: کودتای نوژه، طبس، خلق مسلمان، آذربایجان، خلق عرب اهواز، آمل، بابل، ترکمن، کومله، دموکرات و بلوچستان از جمله آنها است که جوانان عزیز ایران اسلامی با جانفشانی در برابر آنها به شهادت رسیدند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران، یاد آورشد: وقتی جبهه باطل با نفوذ لیبرالیسم های، فرهنگی و سیاسی در این کودتاها شکست خورد با نفوذ لیبرالیسم سیاسی در طراحی فتنه ۷۸، فتنه های دیگری را نیز آغاز کردند.

ابراهیم پور تصریح کرد: ۳۸ کشور در دوران دفاع مقدس با ایران جنگیدند که نه تنها نتوانستند کوچکترین خللی در پیشرفت انقلاب ایجاد کنند بلکه به برکت خون شهدا، عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در سراسر جهان روز بروز افزایش یافت.

وی ، با اشاره به اینکه مقابل ۱۲۴ هزار پیامبر و چهارده معصوم (ع)، جبهه باطل قرار داشته است، افزود: پس از غیبت حضرت ولیعصر (عج) تاکنون جبهه باطل در برابر بزرگان دین اسلام وجود داشته است.

رزمنده دوران دفاع مقدس ، با بیان اینکه امام راحل نیز در قطعنامه جنگ تحملی عراق علیه ایران بیان فرمودند «جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست» ، خاطر نشان کرد: شرط بودن موجودیت، زندگی و نظام اسلامی مقابله با باطل است و اگر در مسیر زندگی مقابله با باطل نداشته باشیم، شاید در جبهه حق نباشیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در فتنه اخیر دشمنان طی سال سه سال برنامه ریزی با جمع آوری عده ای اغتشاشگر در قالب یگان های ۵ الی ۱۵ نفره سازماندهی شده در خیابان ها دست به آشوب زدند.

ابراهیم پور با گلایه از کوتاهی بعضی ها در تربیت نوجوانان به حضور جوانان ۱۹ تا ۲۵ ساله در اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: دلیل اینکه در جمع اغتشاشگران عده ای دانشجویان فریب خورده حضور داشتند به خاطر کوتاهی متولیان فرهنگی و خانواده ها در عدم تربیت صحیح آنها بوده است.

وی با بیان اینکه حساب لیدرهای اغتشاشات با فریب خوردگان جداست، گفت: باید جوانانی که در فضای مجازی فریب دشمن را خوردند و در اغتشاشات ناآگانه شرکت کردند، تفکیک شوند .

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه مسئولان و خانواده هابا برخورد مناسب و محبت آمیز جوانان و دانشجویان را در آغوش بگیرند تا در دام دشمنان و اغتشاشگران قرار نگیرند، یادآورشد: جوانانی که فریب دشمن را خوردند در مجلس عزاداری امام حسین (ع)، روز تاسوعا و عاشورا و پای دیگ غذای نذری امام حسین(ع) دیده ایم، لذا بعضا کم کاری های ماست.

برپایی نمایشگاه اقلام فرهنگی و کتاب، ایستگاه صلواتی و مداحی ابوذر روحی از برنامه‌های جانبی آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان بود.

پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارم آبان ۱۳۸۷ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha