شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

حوزه/ جمعی از مسئولین واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی دغدغه های خود را با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در میان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته بسیج دانش صبح امروز مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر و جمعی از مسئولین واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این نشست با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز و تسلیت به خانواده معظم شهدا و آرزوی شفای مجروحان این حادثه، به ترفندهای جهان استکبار پرداخت و اظهار داشت: جهان استکبار همواره برای تحقق اهداف و دسیسه های خود به انواع ترفند و تهاجم روی می‌آورد که یکی از اینها، تهاجم نظامی داخلی و تروریستی است که در شیراز شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ثروت‌های حقیقی جامعه را برشمرد و گفت: منابع سرزمینی نفت، گاز، معادن و دیگر امور و منابع انسانی از جمله ثروت‌های یک کشور محسوب می‌شود اما کارآمدترین و مهمترین ثروت جامعه، منابع انسانی است.

امام جمعه بوشهر منابع انسانی را ثروت حقیقی یک جامعه دانست و بیان کرد: پیشرفت و توسعه یک کشور منوط به ثروت منابع انسانی است و هر قدر کشور در حوزه منابع انسانی توانمند باشد آن کشور قوی‌تر و مقتدرتر است.

وی مولفه قدرت و ثروت در جامعه را تولید محصولات دانشی و علمی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در علم و دانش ایمان، تقوا و اخلاق نباشد آن مجموعه به هدف مورد نظر دست پیدا نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ساختار ایمان و بصیرت در علم و دانش را مهم دانست و تأکید کرد: اکنون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به مرجعیت و توانمندی بالایی رسیده که می‌توان به صنایع دفاعی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هدف دشمن در حمله و تهاجم فرهنگی و اجتماعی را عرصه دانش‌آموزی دانست و بیان کرد: باید زیرساخت‌های اعتقادی دانش‌آموزان همراه با بصیرت آنان تقویت شود تا اهداف دشمن در این عرصه ناکام شود.

امام جمعه بوشهر بسیج دانش‌آموزی را خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و علمی دشمن دانست و گفت: دانش‌آموزان بسیجی نقش مهمی در خنثی شدن اهداف دشمن دارند و در این زمینه فعال شدن خط مقاومت دانش‌آموزی یک ضرورت است.

وی با تأکید بر توجه به جهاد تبیین برای خنثی شدن اهداف دشمنان و جهان استکبار تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی نقش اثرگذاری در جهاد تبیین دارند و باید این مهم در مدارس و جامعه مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha