پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه دشتستان اظهار کرد: به برکت خون این شهدای والامقام نظام مقدس اسلامی هر روز مستحکم تر از گذشته خواهد بود و دشمنان قادر نیستند در راه پیشرفت ایران قوی خللی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در مسجد جامع اهلبیت علیهم السلام برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این مراسم هتک حرمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت مظلومانه زائرین آن مکان مقدس را محکوم کرد و بیان داشت: بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب آن در منطقه به خون زائران و نمازگزاران مظلوم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) آغشته گشته و با شهادت مظلومانه مردان، زنان و کودکان چهره پلید خود را نمایان ساختند.

امام جمعه دشتستان در ادامه اظهار کرد: به برکت خون شهدای والامقام نظام مقدس اسلامی هر روز مستحکم تر از گذشته خواهد بود و دشمنان قادر نیستند در راه پیشرفت ایران قوی خللی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: امنیت ملی نباید بازیچه عده‌ای منافق و سلطنت طلب و داعشی قرار گیرد و باید عقبه تروریست‌ها، منافقین، سلطنت طلب‌ها و داعشی‌ها و حکومت‌های مرتجع تنبیه شوند، چرا که مسئولین جمهوری اسلامی ایران بر سر امنیت ملی باکسی مماشات ندارد.

در این مراسم مداح اهلبیت کربلایی سید مجتبی موسوی به ذکر مصیبت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha