شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری را به خانواده وی و مردم شهرستان سرخه تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری را به خانواده وی و مردم شهرستان سرخه تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن اختری دامت برکاته

رحلت اخوی مکرم ، عالم عامل و روحانی خستگی ناپذیر حضرت ابوالشهید آیت الله حاج شیخ عباسعلی اختری رحمة الله علیه موجب تأثر اینجانب گردید.

بنده در طی سال ها دوستی و آشنایی با ایشان ، وی را عالمی خطیب ، دغدغه مند و پر شور در همه صحنه های انقلاب می شناختم و شهادت فرزند دلبندش در این مسیر نشان از ایستادگی و ارادت او به نظام اسلامی داشت و این دلدادگی تا پایان عمر با او همراه بود.

بی تردید آنچه از خدمات مرحوم آقای اختری در سنگر نماز و امامت جمعه سمنان ، مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان و دیگر مسئولیت های مختلف برای دوستداران و علاقمندان او به یادگار مانده ، نشان از عالمی دین دار ، انقلابی ، خدوم و سخت کوش مملو از روحیات و صفات نیک است.

با اندوه فراوان رحلت آن فقید سعید را خدمت شما ، خانواده و فرزندان حاج شیخ عباسعلی و مردم متدین شهرستان سرخه تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را برای آن مرحوم در جوار فرزند شهیدش مسئلت می کنم.

سید محمد شاهچراغی

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha